Modulární služby podpory v průběhu celého životního cyklu vašeho systému
Plynulé fungování vnitřních logistických procesů je pro efektivní a konkurenceschopnou výrobu nezbytné.
Stále dynamičtější tržní prostředí, neočekávané poruchy a prostoje mohou často přinášet vážné následky. Pokud nelze nové zboží uskladnit a uskladněné zboží nelze vyzvednout, mohou být vzniklá zpoždění ve výrobě a dodávkách velmi drahá.
Služba Life Cycle Service společnosti Kardex Remstar nabízí celostní, modulární řešení, které zaručuje efektivní fungování vašich logistických a skladových provozů.
Kardex Remstar je odpovědí na vaše otázky!
“Odborníci z technické podpory mají hluboké znalosti a dokáží mnoho problémů vyřešit přímo po telefonu, což je rychlé a účinné.”
J. L., ředitel továrny ve společnosti Budweg Caliper A/S
Live Cycle Service
Remote Support
Case Study "Dorma"
Ohlasy našich zákazníků – rozdíl je v servisu!
Spokojenost našich zákazníků je pro nás velice důležitá.
„Odborníci z technické podpory mají hluboké znalosti a dokáží mnoho problémů vyřešit přímo po telefonu, což je rychlé a účinné. Společnost Kardex Remstar je velmi pružná a
orientovaná na poskytování služeb. Nikdy není problém domluvit si techniky mimo pracovní dobu.“
J. L., ředitel továrny ve společnosti Budweg Caliper A/S
„Díky službě Life Cycle Service od společnosti Kardex Remstar dokážeme rychle zajistit dodávku našich náhradních dílů značky Schindler i v případě poruchy systému Kardex Shuttle XP. Vstřícní servisní technici společnosti Kardex jsou na místě během několika hodin.“
M. L., manažer skladu ve společnosti Schindler AG
„Se společností Kardex Remstar mámě uzavřenou smlouvu o nonstop servisu. Se stroji nemáme téměř nikdy problém, ale skladujeme nezbytné náhradní díly a části sestav, což vidíme jako pojistku v případě potíží."
J. C. P., manažer skladování a logistiky ve společnosti VM Tarm A/S
„Zvolili jsme možnost balíčku, který zahrnuje všechny služby, a využili ho na instalaci zařízení s automatizační technologií a připojením robotů. Vše bylo provedeno včas a bylo to přesně koordinováno.“
A. J., vedoucí vývoje technologie broušení ve společnosti KAMAX Tools & Equipment GmbH & Co. KG
„Společnost Kardex Remstar pro nás zajistila přemístění sedmi jednotek, včetně úplného rozebrání a sestavení na novém místě. Servisní technici byli vysoce kvalifikovaní a pracovali bezpečně a přesně. Také dodrželi všechny dohodnuté lhůty.“
K. M., vedoucí logistiky ve společnosti Matrium GmbH
„Společnost Kardex Remstar je snadno dostupná a vždy dodrží dohodnutý reakční čas šesti hodin. Spolupráce je založena na partnerství. Servisní technici společnosti Kardex s naším týmem například uspořádali společnou bezpečnostní poradu.“
L. O., správa budov, podniková ekonomika, infrastruktura ve společnosti Phoenix Contract GmbH & Co. KG
„Dohodnuté úmluvy byly dodrženy. V případě poruchy jsou kvalifi kovaní technici vždy na místě.“
R. K., vedoucí logistiky ve společnosti ebm-papst Zeitlauf GmbH&Co.KG
Balíčky služeb - různé smluvní modely pro různé požadavky
Individuálně přizpůsobené servisní smlouvy
Jakmile se rozhodnete, které služby požadujete, vyberte si balíček služeb, který nejlépe odpovídá vašim potřebám. BASE Care, FLEX Care nebo FULL Care. Náš tým služby Life Cycle Service vám s radostí pomůže vytvořit balíček, který bude na míru ušitý pro váš systém.
Dopřejte si maximální servisní ochranu za předvídatelné náklady. Balíček FULL Care nabízí řadu hmatatelných výhod. Vestavěný modul vzdálené podpory včas detekuje problémy, abyste mohli podniknout kroky k zajištění produktivity vašich systémů. Současně jsou do balíčku zahrnuty všechny servisní požadavky. To znamená, že opravy a údržba vašich skladových systémů vám nepřinesou žádné další náklady. Balíček FULL Care je určen pro společnosti, které nemají své vlastní pracovníky údržby.
Instalace a uvedení do provozu Rychlé a bezpečné spuštění Neplýtvejte časem. Kvalifi kovaní technici nainstalují vámi zakoupený systém a zaškolí vaše zaměstnance. Tím bude zajištěno bezproblémové předání od dokončení projektu po implementaci do každodenních logistických operací.
Školení Zvýšení produktivity Vyškolte zaměstnance. Zkušení lektoři nabízejí na míru připravené školení, aby se uživatelé naučili zařízení používat bezpečně a efektivně.
Kardex Service Portal Přistupujte ke svému systému prostřednictvím portálu Kardex.
Kardex Service Portal Rychlý přístup k systémovým informacím Získejte rychlý přístup k systémovým informacím. Jakmile je systém nainstalovaný a dostupný na portálu, můžete snadno získat všechna příslušná data.
Preventivní a bezpečnostní prohlídky Zvyšte bezpečnost zaměstnanců a provozu.
Preventivní a bezpečnostní prohlídky Dosažení delší životnosti Maximalizujte bezpečnost a efektivitu. Pravidelné kontroly udržují systém v provozu na špičkovém výkonu a zajišťují bezpečí zaměstnanců.
Aktualizace a vylepšení Systematicky rozvíjejte existující řešení.
Remote Support Včasné rozpoznání chyb Získejte odbornou pomoc okamžitě. Nepřetržité vzdálené sledování zabraňuje prostojům, řeší problémy s výkonem a umožňuje vaší fi rmě bezproblémový nonstop provoz Více informací
Stěhovací služba
Využijte možnost profesionálního přestěhování vašeho systému.
Zajištění bezproblémového přesunutí Zajistěte si hladký postup při stěhování. Zkušení technici rozeberou, přepraví, znovu sestaví a přezkoušejí váš skladový systém, aby stěhování bylo co nejjednodušší.
HelpDesk Support Minimalizujte prostoje díky rychlé telefonické podpoře.
HelpDesk Support Řešení problémů po telefonu Promluvte si se specialistou. Kvalifi kovaní technici jsou k dispozici 24 hodin denně a jsou připraveni odpovědět na vaše dotazy a vyřešit většinu problémů po telefonu.
Úpravy Snadno si zařízení přizpůsobte, aby splňovala nové požadavky.
Úpravy Přizpůsobení skladového řešení Adaptujte se na měnící se potřeby. Upravte své skladové řešení, aby jeho konfi gurace vždy odpovídala strategickým cílům vaší společnosti.
Náhradní díly
Urychlete opravy tím, že budete mít náhradní díly v místě, u stroje.
Náhradní díly Urychlení procesu opravy Urychlete opravy. Snadno dostupná zásoba originálních náhradních dílů zaručuje rychlou opravu, kdykoli je to potřeba.
Software Support Softwarová kontrola prováděná odborníky.
Software Support Neustálé zlepšování softwaru Neustále zlepšujte software. Naši technici rychle reagují na problémy a zajišťují pravidelné kontroly, aby odhalili slabá místa systému.
OnSite Support Minimalizace prostojů Získejte osobní pomoc. Celostátní síť servisních techniků nabízí rychlou odezvu kdykoli, když potřebujete pomoc na místě.