• Kardex Remstar Life Cycle Service

    Maximální spolehlivost

    Modulární služby podpory v průběhu celého životního cyklu vašeho systému


Plynulé fungování vnitřních logistických procesů je pro efektivní a konkurenceschopnou výrobu nezbytné.

Stále dynamičtější tržní prostředí, neočekávané poruchy a prostoje mohou často přinášet vážné následky. Pokud nelze nové zboží uskladnit a uskladněné zboží nelze vyzvednout, mohou být vzniklá zpoždění ve výrobě a dodávkách velmi drahá.

Služba Life Cycle Service společnosti Kardex Remstar nabízí celostní, modulární řešení, které zaručuje efektivní fungování vašich logistických a skladových provozů.

Kardex Remstar je odpovědí na vaše otázky!



“Odborníci z technické podpory mají hluboké znalosti a dokáží mnoho problémů vyřešit přímo po telefonu, což je rychlé a účinné.”

 

J. L., ředitel továrny ve společnosti Budweg Caliper A/S


Ohlasy našich zákazníků – rozdíl je v servisu!

Spokojenost našich zákazníků je pro nás velice důležitá.

„Odborníci z technické podpory mají hluboké znalosti a dokáží mnoho problémů vyřešit přímo po telefonu, což je rychlé a účinné. Společnost Kardex Remstar je velmi pružná a

orientovaná na poskytování služeb. Nikdy není problém domluvit si techniky mimo pracovní dobu.“

J. L., ředitel továrny ve společnosti Budweg Caliper A/S

„Díky službě Life Cycle Service od společnosti Kardex Remstar dokážeme rychle zajistit dodávku našich náhradních dílů značky Schindler i v případě poruchy systému Kardex Shuttle XP. Vstřícní servisní technici společnosti Kardex jsou na místě během několika hodin.“

M. L., manažer skladu ve společnosti Schindler AG

„Se společností Kardex Remstar mámě uzavřenou smlouvu o nonstop servisu. Se stroji nemáme téměř nikdy problém, ale skladujeme nezbytné náhradní díly a části sestav, což vidíme jako pojistku v případě potíží."

J. C. P., manažer skladování a logistiky ve společnosti VM Tarm A/S

„Zvolili jsme možnost balíčku, který zahrnuje všechny služby, a využili ho na instalaci zařízení s automatizační technologií a připojením robotů. Vše bylo provedeno včas a bylo to přesně koordinováno.“

A. J., vedoucí vývoje technologie broušení ve společnosti KAMAX Tools & Equipment GmbH & Co. KG

„Společnost Kardex Remstar pro nás zajistila přemístění sedmi jednotek, včetně úplného rozebrání a sestavení na novém místě. Servisní technici byli vysoce kvalifikovaní a pracovali bezpečně a přesně. Také dodrželi všechny dohodnuté lhůty.“

K. M., vedoucí logistiky ve společnosti Matrium GmbH

„Společnost Kardex Remstar je snadno dostupná a vždy dodrží dohodnutý reakční čas šesti hodin. Spolupráce je založena na partnerství. Servisní technici společnosti Kardex s naším týmem například uspořádali společnou bezpečnostní poradu.“

L. O., správa budov, podniková ekonomika, infrastruktura ve společnosti Phoenix Contract GmbH & Co. KG

„Dohodnuté úmluvy byly dodrženy. V případě poruchy jsou kvalifi kovaní technici vždy na místě.“

R. K., vedoucí logistiky ve společnosti ebm-papst Zeitlauf GmbH&Co.KG


Balíčky služeb - různé smluvní modely pro různé požadavky

Individuálně přizpůsobené servisní smlouvy

Jakmile se rozhodnete, které služby požadujete, vyberte si balíček služeb, který nejlépe odpovídá vašim potřebám. BASE Care, FLEX Care nebo FULL Care. Náš tým služby Life Cycle Service vám s radostí pomůže vytvořit balíček, který bude na míru ušitý pro váš systém.

"Potřebuji spolehlivé systémy"

BASE Care - zaručuje spolehlivé přezkoušení podle zákonných požadavků

Balíček základní úrovně pro automatizovaná skladová řešení společnosti Kardex Remstar. Naši zkušení technici zaručují spolehlivé přezkoušení podle zákonných požadavků. V případě poruchy nebo dotazů vám náš servisní tým s radostí pomůže během normální pracovní doby.

Kontaktujte nás

 

“Potřebuji zaručenou rychlou odezvu v případě poruchy”

FLEX Care - upravte si podrobnosti smlouvy přesně podle vašich osobních potřeb

Upravte podrobnosti smlouvy přesně podle vašich osobních potřeb. Určete si míru podpory, kterou od nás potřebujete, a zda požadujete modul vzdálené podpory kvůli omezení rizika poruchy zařízení. FLEX Care je nejoblíbenější smluvní balíček pro společnosti s vlastními pracovníky údržby.

Kontaktujte nás

 

“Potřebuji maximální dostupnost za předvídatelné náklady”

FULL Care - pro maximální servisní ochranu za předvídatelné náklady

Dopřejte si maximální servisní ochranu za předvídatelné náklady. Balíček FULL Care nabízí řadu hmatatelných výhod. Vestavěný modul vzdálené podpory včas detekuje problémy, abyste mohli podniknout kroky k zajištění produktivity vašich systémů. Současně jsou do balíčku zahrnuty všechny servisní požadavky. To znamená, že opravy a údržba vašich skladových systémů vám nepřinesou žádné další náklady. Balíček FULL Care je určen pro společnosti, které nemají své vlastní pracovníky údržby. 

Kontaktujte nás

 


Jednotlivě kombinovatelné služby

Vyberte si nejlepší balíček služeb podle svých požadavků

Instalace a uvedení do provozu
Získejte a spusťte svůj nový systém v nejkratším možném čase.

Více

 

Školení

Zvyšte bezpečnost a efektivitu provozu.

Více

 

Kardex Service Portal
Přistupujte ke svému systému prostřednictvím portálu Kardex.

Více

 

Preventivní a bezpečnostní prohlídky
Zvyšte bezpečnost zaměstnanců a provozu.

Více

 

Aktualizace a vylepšení
Systematicky rozvíjejte existující řešení.

Více

 

Remote Support
Maximalizujte bezpečnost procesů ve skladové logistice.

Více

 

Stěhovací služba

Využijte možnost profesionálního přestěhování vašeho systému.

Více

 


HelpDesk Support
Minimalizujte prostoje díky rychlé telefonické podpoře.

Více

 

Úpravy
Snadno si zařízení přizpůsobte, aby splňovala nové požadavky.

Více

 

Náhradní díly

Urychlete opravy tím, že budete mít náhradní díly v místě, u stroje.

 

Software Support
Softwarová kontrola prováděná odborníky.

Více 

 

OnSite Support
Včasné opravy vašich strojů.

Více

 


S naším novým řešením pro vzdálenou podporu můžeme vaše zařízení monitorovat prostřednictvím našeho portálu a provádět proaktivní servisní zásahy. Obsluha si může vyžádat pomoc přímo z panelu zařízení, poslat všechny potřebné informace a získat podporu. Zařízení samo také vyšle automaticky zprávu,

pokud se zastaví, což je zárukou krátké reakční doby a efektivity servisních procesů. Po obdržení povolení k připojení z vaší strany můžeme provést vzdálenou diagnostiku, což vám ušetří čas a peníze a odpadá tím nutnost návštěvy technika.

S pomocí vzdálené asistence minimalizujete náklady spojené s prostoji, hned jak zaznamenáte poruchu, která by za normálních okolností představovala přerušení výroby. Díky online přehledu můžete získat informace o stavu vašich zařízení kdykoliv a odkudkoliv, což vám umožňuje spolehnout se na hladký průběh všech procesů a získat maximální přehled o nich.

Remote Support

Minimalizujte prostoje – díky vzdálenému přístupu mohou naši technici diagnostikovat a opravit vaše zařízení na dálku. 

Nižší poruchovost – díky monitorovacímu systému můžeme vaše zařízení proaktivně kontrolovat a zabránit tak poruchám. 

Maximální bezpečnost 
náš systém je certifikován na TüV IT  a vstup do vašeho zařízení probíhá pouze s vašim souhlasem. 

Větší přehled – možnost kontroly stavu vašeho zařízení odkudkoliv prostřednictvím mobilní aplikace.


contactformNewCRM CZ

Page1
Máte zájem o více informací o automatizovaných skladových systémech Kardex Remstar? Vyplňte tento dotazník. Náš team s vámi v krátké době spojí.
Oslovení
Privacy Policy*
OK