Servis PLUS

Maximální dostupnost

Servis PLUS zajišťuje trvalou profitabilitu vašeho zařízení. Vedle údržby zahrnuje tento balíček rozšířenou telefonickou podporu s dostupností 24/7 a vysoce účinný management náhradních dílů.

Servis PLUS zahrnuje:

Pohotovostní servis – Technik bude na místě v nejkratší možné době. Individuální servisní plán, na míru přesně podle vašich požadavků, upravuje reakční doby – v pracovní dny v běžné pracovní době nebo nepřetržitě, 24 hodin denně, 365 dní v roce. Dostupnost vašeho zařízení je tak kdykoli zajištěna.

Telefonická podpora – Vaše přímá linka na Kardex Remstar. Prostřednictvím naší in-house podpory se spojíte s vyškoleným a zkušeným personálem, který je vám v případě potřeby k dispozici 24 hodin denně. Prostřednictvím cílených otázek a pokynů a ve spolupráci s vašimi vyškolenými zaměstnanci lze mnohé problémy úspěšně vyřešit již diagnostikou na dálku.  

 

Údržba – Naše aktivní řízení údržby zaručuje vysokou spolehlivost zařízení, minimalizuje prostoje a uchovává hodnotu vaší investice. Snažíme se předcházet opotřebení a poškození automatiovaných zařízení tak, aby nedocházelo k zkrácení jejich životnosti. 

Náhradní díly – Naše vysoce kvalitní originální náhradní díly jsou svou formou a funkcí dokonale sladěny s vaším systémem. Splňují nejvyšší požadavky na kvalitu a zajistí maximální provozuschopnost a stabilitu výrobních procesů.

Objednávky servisu:

  +420 595 701 180

service.remstar.cz(at)kardex.com

Stáhněte si brožuru