Servis EXTRA

Něco extra

Servis EXTRA nabízí ještě více: Aktivní řízení údržby, řízení stěhování, přestavby, školení a softwarovou podporu.

 

Servis EXTRA zahrnuje:

Řízení stěhování – Máte v plánu přestěhování nebo restrukturalizaci vašeho zařízení? Provedeme tato opatření odborně a profesionálně na základě dlouholeté zkušenosti a vynikající znalosti produktů.

 

Opravy – Pokud by váš stroj přesto nefungoval, náš servis Kardex Remstar je vám k dispozici – na přání také 24 hodin denně. Náš vyškolený a autorizovaný servisní personál se postará o rychlé odstranění vad nebo poruch.

 

 

Přestavba – Vaše systémy lze flexibilně přizpůsobit novým výzvám. Ať už rozšíření, modernizaci nebo aktualizaci softwaru – poskytneme vám podporu našeho know-how a personálu.

 

 

Školení – Řádný provoz a profesionální reakce na varovná hlášení zaručí trvale vysokou produktivitu vašich systémů. Naše školení poskytne vašim zaměstnancům lepší obecné pochopení toho, jak produkty fungují a co zvyšuje produktivitu.  

 

 

Sklad náhradních dílů – Zajistěte si časovou výhodu! Výpadky stojí čas a peníze. Dobu čekání na náhradní díly můžete značně zkrátit individuálně nakonfigurovanou sadou náhradních dílů a minimalizovat tak prostoje.

 

 

Softwarová podpora – Naše softwarová podpora nabízí pomoc po telefonu, vzdálenou počítačovou diagnostiku i servis na místě. Pravidelné aktualizace softwaru se provádí pomocí dálkové údržby a zajišťují, že vaše zařízení bude pracovat s co nejvyšší účinností.

 

 

Objednávky servisu:

  +420 595 701 180

service.remstar.cz(at)kardex.com

Stáhněte si brožuru