Smartpick 6000

Řešení pro správu a zpracování výdejních objednávek

Smartpick 6000 - The solution for management and processing of picking orders

Smartpick 6000

je řešení, které podporuje různé výdejové strategie.

Výdej více objednávek

(dávkování) spojí několik objednávek do hromadné vychystávací dávky, takže materiál, který je vyžadován v několika objednávkách, bude vyzvednut pouze jednou.

Víceuživatelský výdej

umožňuje několika operátorům výdej ve stejný okamžik. S pomocí automatických světelných systémů jsou navedeni k příslušnému objednávkovému boxu. Nesprávný výdej se tak sníží na minimum.



Zvyšte produktivitu!

  • Strategie vícenásobného výdeje: Nezáleží jestli ho řídí operátor pomocí optimalizovaných tištěných seznamů nebo integrovaný automatizovaný světelný systém, Smartpick 6000 zvyšuje efektivitu pomocí dávkových výdejů a vícenásobných výdejů.
  • Zvýšená přesnost: Od vytvoření optimalizovaných vyhledávacích seznamů po systémy ověřování čárových kódů a systémy světelných ukazatelů (Pick-to-Light a Put-to-Light): Přesnost výdeje se zvyšuje až na 99 % díky systému Smartpick 6000!

 

Zvyšte pružnost!

  • Modulární struktura: Rozšiřte systém Smartpick 6000 o dodatečné volitelné moduly, kdykoli potřebujete!

 

Snižte náklady!

  • Snížení zásob: Pomocí entit sledujících skladové zásoby můžete v reálném čase sledovat stav zásob, snížit nebo dokonce odstranit „ležáky“ a vyklidit pojistné a staré skladové zásoby.
  • Maximalizujte úložný prostor: Optimalizované uspořádání skladových prostor zajistí optimální využití každého čtverečního centimetru prostoru.

 

Nejdůležitější vlastnosti:

  • Vytváření, úprava a správa objednávek k naskladnění a vychystávání
  • Spojování několika objednávek stejné kategorie do jedné dávky
  • Možné vytváření automatických dávek
  • Pro vytváření dávek lze nastavit různé strategie
  • Podporuje poziční světla KBS
  • Přiřazení jednotlivé objednávky v dávce k modulu KBS nebo k objednávkovému boxu
  • Několik operátorů může zpracovávat zakázku společně (rozlišení výdejů pomocí přiřazení barev ve fázi potvrzení)
  • Import hlavních dat materiálu (řízené časovým intervalem)
  • Import údajů o objednávkách (řízené časovým intervalem, k ukládání a vyhledávání)
  • Export údajů o objednávkách (řízené časovým intervalem, údaje z historie) export potvrzených položek objednávky (historie/deník rezervací)
  • Řízení zásob materiálu
  • Rozdělování materiálů pomocí druhu materiálu
  • Řízení skladovacích prostor
  • Možné zobrazení obrázku materiálu v úložném prostoru
  • K materiálu lze přiřadit dokumenty a obrázky
  • Jednoduché vykazování, pomocí předdefinovaných seznamů a hlášení
  • Pohodlná správa uživatelských práv
  • Záznam naskladnění a vychystávání
  • Záznam skladových oprav
  • Neplánované/ruční naskladnění a vychystávání
Objednávky servisu:

  +420 595 701 180

service.remstar.cz(at)kardex.com

Výhody na první pohled

    • Multi-Order-Picking (Batch)
    • Multi-User-Picking
    • Integrované optické indikátory
    • Modulární struktura
    • Snížení úrovně zásob
    • Maximalizace skladovacího prostoru